Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 14 d’agost del 2008

L'ExpoSaragossa no mata, però s'ha de veure

La veritat que Expozaragossa m'ha defradudat bastant. Jo em pensava que seria una mica com el Fórum i no em vaig equivocar, però és una mica més petita o almenys no hi ha tants espais pel mig com passava al Fórum. Aqui el tema solar està força controlat perquè hi ha unes carpes a sobre que eviten que et toqui molt el sol. Els pavellons alguns com el de Mauritània i Extremadura estan força bé, però hi ha altres casos com el de Líbia, Euskadi que la veritat és que poden ser molt originals, però no agraden a tothom. També hi ha molts tipus mercadillo.La visita val la pena perquè són coses que s'han de veure, però estar-hi tres dies i anar amb el passaport del recinte perquè et vagin posant segells no val la pena. L'espectacle de l'Iceberg la veritat és que val la pena, però l'home vertiente no mata gaire. Els preus no són gaire cars. Tots els entrepans calents et costen 3,30 euros. En un dia no ho veureu tot perquè hi ha molt cosa, però el que no veieu tampoc no passa res, perquè pel que diu la gent és més del mateix. Quan arribeu allí aneu al Fast Pass a buscar entrades pel pavelló d'Espanya i per l'Aquari. Enseguida s'esgoten. Agafeu un dia que no faci molta calor i si en fa el recinte està força ben pensat. Ja ho veure. Què vagi bé i ja veureu com us portarà records del Fòrum.

1 comentari:

garmir ha dit...

Hola:
No hi aniré, com tampoc vaig anar ni al Fórum ni a la Expo de Sevila, m´ha agradat molt l´article que has fet sobre les vacances.
Edmón.