Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 22 d’abril del 2013

El nous disc dels Laxen, millor en directe

El Fórum de l'Fnac de l'Illa Diagonal s'omplia de gom a gom el passat dissabte dia, 20 per escoltar algunes de les cançons del nou treball dels Laxen, Tot és més senzill, després de més de 5 anys sense haver tret un cd amb cançons noves tot i que si que al directe de l'Apolo en van aparèixer un parell. Allí vaig descobrir que la meva primera impressió que aquest disc era una mica fluix pel que fa als predecessors. Només havia escoltat algun fragment per l'itunes. El trobava tal i com varen dir els membres del grup més pop amb un so més tipus beatles que estan prou bé, però trenca una mica amb la seva línia fins ara tot i que algunes cançons passades ja hi apuntaven però en aquest cas és més genèric. En les 5 ó 6 cançons que vaig sentir el passat dissabte vaig veure que hi ha connexió que continuo vibrant amb la seva música i les seves lletres, que em deixo portar i en gaudeixo. Què la música m'absorveix i m'eleva per sobre del bé i el mal. Els meus coneixements sobre música són molt minsos, però jo sé quan una cançó em fa vibrar o no. Si hi ha connexió o no. Si em diu algo o simplement em passa desapercebuda. Doncs el passat dissabte en els 20 minuts del seu concert vaig notar que la meva connexió funcionava. Per tant, tornarem a escoltar els laxen i anirem als concerts que puguem perquè la màgia que hi ha entre ells i jo està en plena vigència i espero que duri molts anys. És un disc per escoltar en directe perquè el cd enganya una mica. Quan els escoltes en directe i vas al cd, ho veus una mica diferent. Feu la prova, ja ho veureu. Altres persones que vaig parlar dissabte van viure la mateixa experiència que jo. Només queda deixar-se portar pel seu directe contundent ja veureu com ho veieu diferent. Un grup que evoluciona i ara toca, una versió més popera. Amor i desamors són alguns dels grans protagonistes de la seva temàtica. Vinga endavant, escolteu-los en directe. Ja veureu com tot és mé senzill.A més va ser un gran dia perquè ens varem retrobar moltes persones que feia mesos que no ens veiem. Va ser molt emotiu. Els laxen és com una gran família que a cop d'anar a concert i trobades vas creant un llaços que amb el temps es van enfortint. Un dia per recordar.