Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 16 d’abril del 2013

Ho tornarem a intentar amb els Laxen

He escoltat algun bocí del nou disc dels Laxen i he de dir que a mi no m'agrada. Ho he d'escoltar més i confio que canviaré d'opinió, però així de vote pronto no m'agrada. He parlat amb algun membre del grup i m'ha dit que s'ha d'escoltar en directe. Ho farem, però intentarem que m'agradi també com la resta. Sempre m'han agradat amb el nou i el cantant vell. Però aquí em sona raro. No semblen els Laxen. Ho sento, però ho tenia que dir. Són més pop amb un estil de música que no els situo. Si que han de canviar al llarg de la seva evolució, però potser aquest canvi i jo estem en punts diferents. Suposo que hi ha molta gent que els hi agradarà i s'ho passaran pipa, però de moment, sembla que els he perdut una mica. Tot i no sentir totes les cançons senceres, el poc que he escoltat no li acabo trobar sentit a les lletres. No sé, però em noto raro amb aquest grup que forma part de la meva BSO. Jo em quedo amb el darrer disc i amb el penúltim i amb els seus clàsscis. Potser em faig gran, però la veritat que, de moment, de moment, no em diu gaire gran cosa. Ho  tornarem a intentar.