Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 31 de maig del 2013

Quan ens deixem el Fairy al super

Hi ha persones que em coneixen molt més que jo. Ahir una d'aquestes persones al sortir de la ràdio em va preguntar amb suavitat que on havia comprat el Fairy? En referència al programa d'ahir sobre el CIT on no varem tocar temes com la manca de franquícies al Vendrell, l'obertura i tancament de locals al Vendrell, els horaris comercials i el futur i viabilitat del CIT, si realment la gent comprarà en aquest shopping night. Vaig enfocar el programa en plan positiu i només vaig tirar alguna pregunta lleugerament compromesa fàcil de lídiar. Però aquest comentari em va tocar i em va afectar i he estat donant tombs al tema. Avui he parlat amb més gent i he anat traient una sèrie de conclusions. Una de les apreciacions que molta gent fa és que la gent omplirà el Vendrell, però que no es farà molt de calaix. Serà un dia diferent on els carrers hi haurà gent, però alguns botiguers s'ho miraran. Potser els establiments més afavorits seran els bars i restaurants que atrauran més gent que no pas altres establiments. Altres diuen que també s'hauria de fer el Tancat i altres zones del Vendrell que estan al marge d'aquest nucli comercial. Després l'aspecte del Vendrell on molta gent no compra perquè hi falta oferta, hi falten franquícies com a Vilanova o Vilafranca. També em comenten els preus que aquí en moltes botigues són més cars que en altres llocs. Doncs jo que passava per aqui i com aquest blog no s'ho mira mai ningú i ningú m'ho comenta. La gent prefereix llegir mtijans manipulats o simplement narcicistes on els guapos sempre són els mateixos i els dolents s'han convertit en colegues de viatge. Per tot això, ho dic. Dissabte, en princicpi ho viuré en primera persona. Seguirem  parlant o almenys escrivint. Ja sé que ningú s'ho mira. Però és igual. Jo escric perquè m'agrada i si algú busca on comprar el pa més barato i acaba en aquesta pàgina, doncs molts gràcies per la visita fortuita.

1 comentari:

Josep Manel Laliga ha dit...

Ei, jo sí que me'l miro i parlant de guapos, com bé diuen els teus coneguts Manel (fins fa poc a la capçalera del teu bloc): "els guapos són els raros, ho sap tothom però no ho diu ningú..."