Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 27 de gener del 2014

El Vendrell de les persones que no poden arribar

Jo la tele Vendrell me la miro com fan les iaies quan hi ha alguna cosa puntual que m'interessa o per mirar el meu anunci preferit de perrqueria Pagès del Tallat + Pentinat. Ja s'ha enganxat això del Tallat + Pentiant. Doncs l'altre dia buscan el meu eslògan vaig veure una entrevista a l'Hermini Caballero que parlava de l'altra cara del Vendrell. Entre les dades curioses està que ara hi ha 300 famílies que utilitzan el servei d'aliments de la regidoria. Fa uns anys n'hi havia 100. 80 nordafricanes i 20 indígenes. Ara el nombre d'africanes s'han mantingut i les indígenes s'han multiplicat espectacularment. Va parlar dels menjadors escolars, cursos de cuina per aprofitar els recursos de les famílies  i de les ncessitats d'unes famílies que no han tingut més remei que arribar fins aquí. Una fita on hi estem tots exposats tal com està el patí i si la cosa no s'arregla. Un Vendrell que tenim aquí i que cada dia agafa més empenta. Sort que el municipi és solidari i es va anant endavant, però costa costa costa.