Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 27 de maig del 2015

Una gran pèrdua informativa al Penedès que arribava a tothom


Jo he vist la Fura des de sempre al meu poble, Albinyana. Ma mare me la baixava cada dissabte amb el pa i jo  la llegia intensament. Sempre m'havia agradat l'editorial que era contundent i alli rebia tothom. Ha estat un dels mitjans de comunicació que ha donat sentit al Penedès i ha portat l'actualitat als seus protagonistes. D'una forma gratuïta i cada setmana sabies que passava a les teves contrades. Ha estat un punt clau en aquest canvi de segle per conèixer la nostra realitat. Jo he estat una persona que sempre ha tingut la pàgina de fura com a pàgina d'inici d'internet. Era un lloc que et permetia saber una mica que passava arreu amb només un cop d'ull. Un dels punts bàsics de la Fura era la seva agenda penedesenca que et permetia conèixer tot el que passava en aquestes tres comarques. És una llàstima que hagi desaparegut perquè la realitat s'ha acabat imposant. Ha fet una gran tasca informativa i de difusió i a més arribava a tots els pobles que gràcies a la Fura estaven informats del que succeïa. Una gran pèrdua per tots nosaltres perquè realment era molt estimat i tan familiar per molts de nosaltres. He tingut la sort de conèixer al Jaume Plans que era un dels redactors, una gran persona que recordo de la meva curta etapa de periodista professional, però que a vegades encara ens trobem per aquestes comarques. Una notícia molt trista per tot el Penedès i que tothom hi tindrà un record molt especial. Enhorabona pel que heu fet i per la vostra gran feina. Ho lamento de tot cor.