Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 2 de maig del 2015

La meva aportació a Paraules d'amor del Diari Segre


Aquests són els pomes que vaig presentar al concurs Paraules d'amor del Diari Segre per aquest Sant Jordi. Òbviament no vaig guanyar.

Només tu

El cel en els teus ulls.
El mar dins el teu cor.
Un petó ben fort,
per dir-te com t’estimo


La platja

L’ona acarona la sorra.
La lluna il·lumina la nit.
Ones i nit m’acompanyen
per pensar sols en tu


Sol

La llum acarona una nit.
la brisa pentina un camp de blat.
el silenci perfila la nit.
On estàs tu?


Formatge

El ganivet em parteix el cor.
El plat recull les  engrunes.
El pa  m’acompanya.
Demà seré  a la teva boca.


La roda

La carretera no s’acaba.
L’asfalt és  rugós.
El meu cor rodola en silenci.
Posa fre a la meva passió


Sant Jordi

En els queixals  foc.
En la teva mà la rosa
Un llibre a la  butxaca
i la felicitat amb tu


 La mort

Calla.
Sé que m’estimes, però calla
encara no vull ser teu
deixa que el temps passi lentament.

Contraris

L’amor i el desamor
Avui i demà
nit i dia
Tu i jo, sempre.