Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 14 de març del 2008

Tot un honor aparèixer al Tothosap del Diari

Sota el títol que encapçala aquest blog, una de les seccions més importants del Diari del Baix Penedès m'ha dedicat aquest Tothosap del que em sento molt satisfet.

"Què t'anava a dir

Avui faré propaganda del blog personal del meu amic Miquel Casellas que es diu com el títol d'aquest comentari. El Miquel, opinador del DIARI, hi ha penjat un article titulat "Una excusa per no ser espanyol" en el qual fa una repassada als que van votar pel Chiqui Chiqui de Rodolfo Chikiliquatre per anar a Eurovisión. Miquel, no estic gens d'acord amb tu. El món és dels freaks i els freaks (la majoria de lectors del Tothosap ho són) estem amb Chikilicuatre. Et podria haver deixat un missatge al blog, però vull que ho facin els meus lectors. Interacció!