Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 3 de juliol del 2008

Nàrnia, una història una mica massa llarga

La meva intenció d'anar al cine d'ahir era anar a veure Rivales a dos quarts de nou de la tarda. Però quan vaig arribar al cine vaig veure que ja havien posat la programació de la propera setmana, encara que els tiquets no estiguessin actualitzats i només donaven les de la setmana en curs. Al final vaig anar a veure el segon lliurament de Narnia, el príncipe Caspian. Vaig entrar al cine a dos quarts de nou i quan sortia quedava molt poc a les onze de la nit. La peli és molt llarga, però no es fa gens avorrida. Hi ha un parell o tres de batalles entres humans i altres éssers de la natura. Molta imaginació. Uns paisatges que per si sols ja es mereixen un reportatge de la segona cadena. És entretinguda, pero cap al final costa de passar, però passa bé. Us la recomano. És com la primera, però amb més pressupost, més imaginació i més llarga. Vala la pena. Ja m'ho direu.

1 comentari:

Bruguers ha dit...

En primer lloc donar-te les gràcies per les paraules que deixes en el meu bloc. Estic contenta!
En referència a Nàrnia, vaig veure la primera entrega i la vaig trobar fluixeta però entretinguda. Pensa que m'havia empassat els Harry Potter.
La segona part ni m'havia plantejat veure-la ja que la meva filla ja té 16 anys i "passa" de les pel·lis jovenils.
Si per casualitat aquest estiu em trobo amb el dilema d'entrar o no al cinema a veure-la tindré en compte la teva opinió.
T'agrego a la llista de blocs que visito.
Salutacions.