Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 7 de juliol del 2008

Risto Mejido està perdent l'oremus

Sóc un seguidor de les darreres edicions d'OT. Una de les coses que m'agraden són els comentaris del Risto Mejide, però al tio ja ha començat per insultar a solta i a vota i per fer coses qeu no tenen ni cap ni peus. Una mica està bé, però jo crec que ja ha perdut els oremus i ja no fa ni gràcia. S'ha passat de llest. Encara és un bon moment per abandonar. Abans que no facis més pena televisiva.

5 comentaris:

Teresa ha dit...

jajaja, a mi també m'agrada el Risto i enguany és la primera vegada que veig totes les gales d'O.T.

Diu moltes veritats, però em té una mica despistada amb això de defensar la Virginia a capa i espasa...

Anònim ha dit...

Es que no el coneixeu?
Si algú s'ha passat son els consursants, son els pitjors en diferència de totes les edicions, jo son un gran seguidor de tots els O.T.
I per tant s'ho mereixen, per ordinaris i mal parlats, no saben ni vocalitzar, ningú.
Per tant tenen el que es mereixen.
RISTO, TE QUE SEGUIR POSANT LES COSES A PUESTO.

Anònim ha dit...

Company, és que per molt malament que ho facin els de l'OT, aquest personatge no pot dir tot el que vulgui, saltant-se el que el sentit comú ens diu que és de mala educació.
Salut i bona educació.

Què t'anava a dir ha dit...

Jo crec que els concursants són dolents i ell es passa tres pobles.

Beatriz Durán ha dit...

Los concursantes son pésimos como para tenerlos en un programa televisivo-musical donde se supone que hay talentos. Otra cosa es que esas personas canten bien en las fiestas populares y sean los reyes o reinas. Ahí nadie lo discute.

No dejan de ser personas y como tales HAY que respetarlas.