Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 13 de juliol del 2008

Una peli complicada i de poca gràcia

Aquesta setmana ha estat el torn de la peli Antes que el diablo sepa que has muerto. Explica l'atracament de dos fills a la joieria dels pares per aconseguir diners. Hi ha molts moments de la peli que vas enrera i endavant en el temps. Un parell de dies, però la veritat que a vegades la cosa és una mica liada perquè la història tampoc és tan interessant com ens volen vendre. No us l'aconsello. Primer em vaig seure a una butaca de la sala on feien Paso de ti, però al mirar el títol i la xorrada en què es podia convertir va m anar a aquesta peli que dic aquí i la veritat que no és si hi vam guanyar gaire. Ara només falta saber com era aquesta peli que semblava una xorrada. Us aviso que el cine ha pujat 50 cèntims, almenys aquí al Vendrell. La cosa d'anar al cine cada dia es posa més cara. Després parlen de pirateig i tot i això. Anar al cine entre entrada i crispetes i coca cola et surt més car que un menú.

2 comentaris:

garmir ha dit...

Hola:
Jo fa anys que no vaig al cinema.

Estela ha dit...

quan vivia a barcelona anava a cinema dos cops per setmana, ara no tinc gaire temps, però m´encanta.una abraçada.