Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 26 de novembre del 2008

El blog és una bona bústia de suggeriments al Vendrell

Això del blog realment funciona. L'altre dia vaig dir que els arbres de l'Avinguda Camp d'esports tenien un brancatge molt baix i persones com jo d'altes no podien anar per la vorera per culpa del brancatge. Doncs a la propera vegada ja estava tot tallat a mida i arregladet. Ara només falta que treguin els sacs amb les rames podades que estan alli posades cada una en el seu lloc. Ja veureu com el tema funciona.

2 comentaris:

JG ha dit...

Miquel Alcalde!! jeje

Beatriz Durán ha dit...

Escolta, doncs pel carrer de roda cap als instituts casi no hi han papereres... jejeje

És que l'altre dia, quan vaig anar al cotxe per marxar al treball, vaig veure el terra ple de papers i vaig pensar "però on hi ha papereres aquí?". Es veritat que no costa res guardar-se els papers, però millor si ajudem a millorar el civisme de les persones.