Estic intentant trucar al Fnac de Barcelona per problema amb una compra. No contesta ningú. Realment hi ha algú al telèfon? Tenen aquest número per despistar al personal? Ho fan perquè hi torni? Això no m'agrada. M'estic començant a rebotar. A veure si tinc sort.
L'aventura d'aquest blog va començar al febrer del 2007. En ell hi penjo els articles que publico en altres mitjans de comunicació i un grapat de reflexions personals i pensaments que a vegades val la pena guardar. En ell hi ha una mica la història d'aquesta comarca i de la seva gent. Alguns ja formen part del passat i altres són base del futur, però sempre està el present que ho posa tot en ordre. És una olla barrejada feta amb el pas del temps com l'escudella de les àvies.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
jejejejejej, ¿problemas?, un cliente con cualquier tipo de problema,,, ha pasado al lado oscuro. No hay manera. Servicios Técnicos horribles, desatención al cliente, callcenter para despistar,,,. Toda una odisea con sus propios dioses, cíclopes y tener que tensar el arco en cada llamada. Saludos y Paciencia,,, además de !!!Suerte¡¡¡¡¡¡
Tenen telèfon per obligació però no la obligació de contestar-lo.
A l'era de les telecomunicacíons si vols aconseguir alguna cosa només val la forma presencial. Surrealista!
Publica un comentari a l'entrada