Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 6 d’abril del 2020

25 dies entre balcó i balcó. La merda de la fibra òptica


Avui dilluns i ja portem 25 dies aquí a caseta. Les reserves encara estan bé. A veure que passa per Setmana Santa. Suposo que divendres i dilluns tot estarà tancat o farem la rutina que cada dia és igual. Avui he estat liat amb Movistar. Jo tinc fibra òptica de 600 megues i avui fent comprovacions a mi m'arriba de pujada i baixada a uns 100 megues. On està la resta? He trucat uns quants cops a l'empresa i no he aclarit res de res. Em diu que es el cable que ha de ser cat 6 i jo el tinc el 5. A veure si en compro un de nou, però pel que el faig servir ja m'està bé  Però un portatil em va a 30 megues i això que està al costat mateix de la font. No entenc res, però això de la fibra òptica és una presa de pèl, pagues per 600 i en prou feines en tens 100. Suposo que deu ser una cosa general. 
He trucat 4 cops i en tres he parlat amb l'altre costat de l'Atlàntic que estan en una altra onda. Coses del directe. 
Seguim aquí i ara m'estic llegint la darrera de Javier Cercas "Terra Alta" que està molt bé la veritat. Una joia aquest llibre. Al matí per escoltar sempre poso de fon la Competència que és molt amena i divertida. Tinc la sort del teletreball, però en el meu departament ara està tot bastant rip, però s'ha d'estar al lloro. Vinga aviat el mes de reclusió.