Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 24 d’abril del 2020

41 anys de la Polla Records


Un dels grups que més m'ha influit a la meva vida és la Polla Records. Quan era petit em sabia els seus tres primers cd's La Salve, la Revolución i No somos Nada. Eren el meu catecisme de joves. Nosaltres també escoltàvem altres estils que no tenien res a veure com Mecano, Planetas, Bon Jovi, Baron Rojo i Barricada. Amb el pas de la vida vas veient que el que diuen aquestes cançons és la pura realitat. No hi ha més, la pots maquillar, però en el fons aquesta és la esència de tot plegat i explicat d'una manera entenedora. Als seus 41 anys hen fet una gira arreu. Encara estan en forma. Pocs grups han durat poc. Jo tinc records d'un concert que va fer la Polla aquí al Vendrell on està ara ca l'Escori. Un fet memorable. Vinga no somos nada. Aquest és el darrer cd que són els grans clàssics amb un parell de temes nous.