Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 1 d’abril del 2020

Sant Felix Vilafranca, un somni fet realitat


De petit sempre havia sentti parlar de la festa major de Vilafranca del Penedès. No hi podia anar mai perquè a cas eren pagesos i coincidia amb la verema. Evidentment a casa no em donaven permís, però desprès que varem donar a treballar les terres he anat un parell o tres de cops a veure el caliu de Sant Felix. Són coses que s'han de viure a la vida almenys un cop. La resta de vegades ja ho pots veure per la tele còmode i amb molta bona visió. Evidentment jo no em posava allí sota el sol i em tocava on hem deixaven i podia veure algun castell, però no tots. Aquesta és una foto de l'any 2014 d'aquesta diada. Un dia en què en primera persona vaig estar a plaça després d'haver tingut sempre ganes de complir aquesta sort d'estar allí.