Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 1 de març del 2013

P&F productions, nova etapa

Una de les parelles d'enamorats joves. del Vendrell són P&F i aquestes són les sigles del seus noms artístics. Cadascú ha viscut la seva història d'amor fins que al final s'han trobat per unir les seves forces en un sòlid projecte de parella jurant-se amor per sempre i etc. No els conec gaire, però fa dies que els segueixo pel face perquè són d'aquestes persones que sempre tenen un missatge d'optimisme i alegria en el seu mur per compartir amb la resta. Persones que creuen en ells i això els fa feliços i comparteixen aquesta felicitat amb la resta. En viu he parlat poc amb ells, però algun dia m'agradaria que expliquessin la seva història d'amor i passió, però a vegades tinc por i no sé per què. Ell el conec poc i es totalment obert. Ella, les poques vegades que l'he vist ha estat amb unes ulleres de sol i vidres molt grans a l'estil Pantoja. Un mur que m'ha frenat i que no puc superar, massa alt per mi. Però ja m'està bé. Em conformo. Em quedo amb la copla i amb els sensacions i emocions a través del seu món virtual. Ja està bé. Són petites dosis de bogeria aplicada en petites dosis diàries. Avui han fet públic que ella està embarassada. No sé perquè, però m'ha donat una gran alegria perquè per mi són un paradigma d'amor sincer. Només els desitjo el millor per aquest fruit del seu amor. Ha estat una gran notícia la veritat que m'ha donat molta alegria. A gaudir-lo.