Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 27 de febrer del 2013

Una entrevista trampa a la ràdio

Avui la Liliana i el Fede m'han preparat una trampa. Resulta que m'han entrevistat al programa de ràdio que fem els dimecres per la tarda. Tot un detall que ho hagin fet. Aquest ha estat un gran regal en el dia que el meu blog feia 6 anys. Jo ja vaig parlant sobre diferents a través de la ràdio o a través del blog però el fet que siguis el protagonista ha estat tot un detall la veritat. No m'ho esperava. M'ho he passat molt bé, perquè he tingut la sort de tenir davant meu dues persones que fa dies que ens coneixem i amb les qui hem compartit petites històries a través de la xarxa per un futur millor. Moltes gràcies per aquesta trampa. Ha estat un plaer i és una d'aquestes coses que sempre recordaré.Aquí us poso el link.

1 comentari:

Liliana V.Calmet ha dit...

Hahaha ara t'ho veig Miquel! Molts de nosaltres hem estat entrevistats per tu, però no massa gent pot dir que t'han entrevistat! Ens sentim orgullosos!