Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 14 de desembre del 2020

276 dies i A les portes de Nadal



 Portem 276 dies.. Avui una amiga meva de Barcelona que varem estudiar junts fa 50 anys. Jo els vaig fer l'any passat i ella enguay. Per molts anys Sandra. Són històries que fa anys que duren però sempre estan allí perquè no s'han perdut mai. 

Seguim endavant preparant el Nadal. Ara ja estem en fase II i podem anar a la comarca el cap de setmana. Ja podem anar a Calafell, Albinyana o on sigui dins la comarca el proper finde. Ja és una mica més ampli tot plegat. En especial per a la gent dels pobles perquè aquí al Vendrell tenim per triar i remanar, però per un poble com Albinyana que està en serveis mínims doncs és un luxe poder anar a comprar un dissabte al Vendrell. No parlem de diumenge perquè des de que els supers obren en festiu és el dia que hi ha més gent. A més a vegades a les 2 del migdia que ja em diràs tu que fa la gent la resta de la setmana. Aquest é sun dels reptes per saber els motius.

Seguim endavant ja podem anar a Barcelona per Vilafranca en tren sense haver de fer transbord. Una gran fita.

Ahir hi havia molta gent al passeig marítm de Sant Salvador hi havia molta gent ahir. Semblava la Rambla. La veritat és que venia de gust. Vinga endavant. 

Vaig anar a veure les obres de la plaça Germans Trillas i tot molt bonic però poc util. Si allí posen petits llacs passarà com a la Rambla Cañas que per queixes van tancar els brolladors i van treure les pedretes que la canalla es tirava. Estem al Vendrell i no a Sant Cugat del Vallès, però potser els polítics si que hi viuen.