Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 22 de gener del 2013

ITV Bellvei ( com si fos el Vendrell)

El Baix Penedès fins l'any passat no va tenir estació d'ITV en això també hem estat dels darrers. Fins ara per passar la revisió del cotxe tocava anar a Vilafranca, Vilanova o Tarragona. Doncs ara ja en tenim una dins el terme de Bellvei, però com si estés al Vendrell. És una simple qüestió de metres. Diu la veu popular que la de Vilafranca no són tan tikis mikis com la del Vendrell. Hi ha gent que prefereix pagar 6 euros més i anar a Vilafranca que no pas pagar 38,90 per un turisme de gas-oil i quedar-se a Bellvei. Jo hi vaig anar l'altre dia i pel que vaig veure potser no són tan tikis mikis com ho havien estat fa uns pocs mesos que hi vaig anar amb un altre cotxe. No sé. És la meva experiència amb dos vehicles diferents amb tres mesos o quatre de diferència.No té més trascendència, però crec oportú afirmar-ho. Una de les  gràcies del Vendrell és que no has de demanar hora perquè per les dues vegades no es produeix cap aglomeració que hagis de tornar a casa amb el cotxe sense passar.  

1 comentari:

Unknown ha dit...

La itv del vendrell son unos ladrones q van buscando lo q no hay.. Por supuesto q nunca mas iré. Ni yo ni nadie q yo pueda evitar que vaya. Ojo!!! Irse a Vilanova o Vilafranca sin dudarlo ni un momento.. Itv vendrell son unos incompetentes.