Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 1 de gener del 2013

Tocant el cel amb les mans i vigilar l'escala

Varem acabar l'any amb molt bones sensacions vingudes des de diferents angles de la música. Hi ha havia energia que t'ajudava a surar en el dia a dia sense deixar de tocar de peus a terra. El 2012 ha estat molt intens i m'ha permès descobrir nous mons i descobrir altres que ja coneixia però d'una manera limitada. Ha estat fantàstic. Evidentment que hi han hagut coses negatives, però m'han ajudat a aferrar-me al pal major del meu vaixell en el meu viatge cap a Ìtacada que és la vida. El 2013 es va obrir sense gaires càlculs ni previsions. Deixar-se portar pel temps, pels amics i per les circumstàncies. Ha estat genial. Un gran principi que costarà mantenir al seu lloc, però ho intentarem amb l'ajuda de tots vosaltres. Com es diu avui en dia: Llum i claror per veure-hi més clar enmig d'aquesta foscor que ens vol encerclar. Com a nota curiosa em fa gràcia que a molts pubs del centre de Lleida deien que la venda d'entrades estava limitada, doncs allí això de l'aforament no ho tenien gens clar i no hi cabia ni una agulla. Però vam descobrir nous espais per passar la nit que segur que hi tornarem.